Cover von Social Media für Freiberufler und Kleinunternehmer opens in new tab

Social Media für Freiberufler und Kleinunternehmer

Author: Search for this author Koß, Stephan
Statement of Responsibility: Stephan Koß
Year: 2013
Publisher: Weinheim, Wiley-VCH
Media group: Buch
available

Copies

BranchLocationsStatusReservationsDue dateFloor plan
Branch: Hauptstelle Locations: Hkm Koß Status: available Reservations: 0 Due date: Floor plans: Floor plan

Content

Klar konzipierte, schnörkellose und zielorientierte Anleitung zum Einstieg in das Marketing mithilfe der wichtigsten Social-Media-Plattformen - an kleinere Unternehmen, Freiberufler und Selbstständige gerichtet, aktuell und empfehlenswert.

Details

Author: Search for this author Koß, Stephan
Statement of Responsibility: Stephan Koß
Medium identifier: BS - Sachbuch
Year: 2013
Publisher: Weinheim, Wiley-VCH
opens in new tab
Classification: Search for this systematic Hkm
Search for this subject type
ISBN: 978-3-527-76033-6
ISBN (2nd): 3-527-76033-4
Description: 294 S. : Ill., graph. Darst.
Tags: Social Media, Web 2.0, Freiberufler, Kleinunternehmer, Ratgeber
Search for this character
Media group: Buch