Cover von Influencer opens in new tab

Influencer

Die Ideologie der Werbekörper
Author: Search for this author Nymoen, Ole (author); Schmitt, Wolfgang M. (author)
Statement of Responsibility: Ole Nymoen ; Wolfgang M. Schmitt
Year: 2021
Publisher: Berlin, Suhrkamp
Media group: Buch
not available

Copies

BranchLocationsStatusReservationsDue dateFloor plan
Branch: Hauptstelle Locations: Hkm Nymo Status: borrowed Reservations: 0 Due date: 11/9/2021 Floor plans: Floor plan
Branch: Hauptstelle Locations: Fernleihe Status: borrowed Reservations: 0 Due date: 11/4/2021 Floor plans: Floor plan

Content

Influencer*innen, die Teenagern, jungen Erwachsenen und sogar Kindern im Internet Tipps geben, wie sie sich zu pflegen, zu kleiden, zu stylen oder fit zu halten haben, verkörpern nach Ansicht der Autoren ein rückwärts gewandtes Weltbild und leisten einem gedankenlosen Konsumverhalten Vorschub.

Details

Author: Search for this author Nymoen, Ole (author); Schmitt, Wolfgang M. (author)
Statement of Responsibility: Ole Nymoen ; Wolfgang M. Schmitt
Medium identifier: BS - Sachbuch
Year: 2021
Publisher: Berlin, Suhrkamp
opens in new tab
Classification: Search for this systematic Hkm
Search for this subject type
ISBN: 9783518076408
Description: 1., Auflage, 191Seiten
Tags: Influencer, Markt, Marktwirtschaft, Werbung
Search for this character
Language: Deutsch
Original title: Influencer
Media group: Buch